Nu ska ni få höra något roligt..

I flera dagar så har jag fått höra av Sebbe och Robin att jag är lik någon artist som dom inte kommer på namnet på, och dom vet dessutom inte vad låten heter. Jag har stört mig på det här nu, för jag vill veta vem det är dom tycker att jag är lik.
Och dom senaste veckorna så har jag pressat the ting tings (det här är den jag går runt och sjunger på hela tiden.) musik och dessutom tjatat om hur snygg Katie White är, som är sångaren i bandet.

Nu får jag reda på att det här är alltså den personen som dom tycker att jag är lik, och det var ett förjävla roligt sammanträffande, och dessutom en jävligt stor komplimang för mig.


Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg! =)

2009-07-14 @ 19:33:43
URL: http://sweetlifeaboutus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är lik!

2009-07-15 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0