TANKAROCHBABBEL.

Ibland slår det mig hur mycket jag har växt det senaste året. Jag har gått från att vara sängliggandes utan minsta lilla livsglädje till att bo själv i egen lägenhet, ha jobbat i och dessutom;
nyheten jag inte kläckt på bloggen än, så börjar jag plugga igen gymnasiet på heldistans nu i augusti. Jag är antagen och allt så there i go.

Och i och med allting så ser man vänner på ett annorlunda sätt. Man märker vilka som är lojala mot en och som förstår en. De som älskar en för den man är och ingenting annat. De som behandlar en rätt och som man vill hålla kvar i handen så länge det bara går.
Jag har en trasig själ, och jag är omringad av andra trasiga själar som jag tillsammans med dom, bildar en helhet. Något mycket starkare än vad många har. Jag har skapat band med underbara personer, som jag inte kan få nog av.
Just i detta nu så ser jag det klart; Vilka personer jag vill ha i mitt liv, och vilka jag inte litar på.

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

tjänar du mkt på din reklam? ^^

2009-07-20 @ 13:26:12
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Victor J.

Grattis till gymnasiet :)

Vad pluggade du förut/nu?

2009-07-21 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0