Partybussen.

När jag och C var inne och träffade Munk i stan i lördags, så hände någonting roligt och spontant när vi var påväg hem. Istället hamnade vi vid vattnet med en brasa och en partybuss.
Alltså: En bekant till oss körde runt i sin pappas buss och dunkade musik och plockade upp folk. Så där satt vi och lyssnade musik och sjöng vid en brasa vid vattnet. Partybussen. Hur ofta händer detta? Mysigt var det i alla fall.
Förövrigt är jag en väldigt snygg Wookie eller vad dom heter.



  
  
 

( Klickbara bilder )
1. Jag & C. 2. Skrattande pojkar. 3. Dennis & Tim. 4. Jag & Rex. 5. Jag & Rex. 6. Dogge & Jag. 7. Jag. 8. C framför partybussen.


Kommentarer
Postat av: sabrina

HAHa, vafna.. grymt ju! :D

2009-05-12 @ 00:50:01
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0