Någorlunda tomt schema.

Jäklar vad jag är seg. Jag gör absolut ingenting nu, och jag klarar inte ens ta tag i mig själv och göra sakerna fast jag vet att jag måste.
Dagens schema är att leka med J, handla och gymma på kvällen. Thats it.
Sen egentligtn borde jag plugga en massa massa också, men det intalar jag mig själv om att jag inte har tid. Inte har tid? Jag har ju förfan hela dagen men jag klarar inte öppna den jäkla boken.

Så, därför har jag nu ringt till studievägledaren och bett henne om ett möte för att diskutera att jag inte klarar heldistansstudier. Och även om jag har svårt för att sitta i klassrum får jag helt enkelt försöka.
Jag ska ha min gymnasieutbildning sen, hur fan det än ska gå till.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej där^^! Stilren och snygg blogg, allt bra med dig? :D Kramar från Moa!

2009-10-19 @ 15:48:59
URL: http://moamagnussons.blogg.se/
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-20 @ 02:13:18
Postat av: Linda

Huvudsaken är att man försöker! Och ständigt går framåt <3

2009-10-20 @ 07:47:24
Postat av: Linda

hoppas du får en bra dag gumman!

2009-10-20 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0