'I do it for you'




Ibland funderar jag över om någon älskar på samma sätt som jag. Hur jag påverkas av de jag bryr mig om. Hur min Kärlek är ett stort öppet sår som vem som helst kan trampa i och skada, men som jag inte klarar att stänga. Jag lever på Kärlek, det är min livsmotivation. Jag Älskar så att det ibland känns som om jag ska explodera. Och det kommer stunder då jag hyperventilerar och står framåtböjd för att det gör så ont i mig, när någon jag står nära skadas eller skadar. Och det är smärtsamt när min kropp är så ihopkopplad med dom jag bryr mig om. Och jag vill lära mig kontrollera det, för jag kan inte bära allas tyngd på mina axlar. Men att älska, det är så fint. Läskigt och ibland en stor mardröm, men så himla fint. För jag har fått egenskapen att Älska.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt här hemma. Hur mår du denna fredag då? :)

2010-12-10 @ 18:39:06
URL: http://slipsens.se
Postat av: Sandras Glamour

Jätte fin blogg!;)/Pusss

2010-12-10 @ 21:08:57
URL: http://sandrasglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0