Thaimat & Mys.

Precis hemkommen från en thatrestaurang med Mamma&co där vi varit och myst. Snart ska jag bege mig ut igen för att hämta upp Jovi som ska komma och hälsa på. Funderar även på att ta med mg Rocky ut på tunnelbaneäventyr. Längesen jag tog med mig honom på allt jag än gör.
Blev nya bilder ändå inatt, så dom kommer också upp senare! Plus att det kommer fotas mer idag!

Update; Det blev tyvärr ingen jovi, så istället tror jag att jag ska dra på mig mjukisarna och gå ner och trampa lite på steop-maskinen.


Kommentarer
Postat av: malin

mumms. blir thai mat för mig med ikväll. fasst hemma gjord ;D

2010-02-28 @ 20:28:40
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0