Köfii.

Funderar på att göra mig en kopp kaffe. Gårdagen var inte rolig med huvudvärk och illamående så att jag tillslut somna av ren utmattning. Jag tycker INTE om att må illa.
Vaknade för en timma sedan och kan inte somna om. Så som sagt, Kaffe?
Däremot måste jag få i något i magen först.

Såhär går det när man vaknar för tidigt på morgonen. Man babblar. Om ingenting.
Och det tas ut här på bloggen eftersom ingen är uppe än så kan inte prata med en levande människa.

Snart sätter jag väl igång och börjar prata med mig själv i lägenheten.
Det har i och för sig hänt förut så why not.

Kommentarer
Postat av: freddie

Sv. Haha, ja nästan, kanel istället för oboy! Gillar doften på de! hihi

2009-11-17 @ 13:15:07
URL: http://gikans.blogg.se/
Postat av: L

Det borde även du göra!

2009-11-17 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0