Fördjupningsarbete, förjupningsarbete..



Nu håller det på att ljusna ute. Har varit vaken sen 3 inatt då jag inte kunde somna om. Nu har jag suttit med kaffe och skrivit två olika fördjupningsarbeten. Usch och fy, vad jag är stressad. Och när jag blir för stressad och känner för mycket press, då blir jag rädd. Nu är jag så trött att mina ögon tåras och mitt huvud åker snart ner i skrivbordet, så jag slungas mellan att försöka hålla mig vaken eller om jag faktiskt ska gå och sova igen. Problemet är att jag inte kommer komma upp igen sen när jag väl somnat om. Men jag kommer heller inte kunna hålla mig vaken ända till kvällen.

PS. När jag börjar skriva helt osammanhängande om ointressanta saker, då är jag trött. Tror jag måste gå och däcka i sängen ett tag.

PS 2. Jag vet inte riktigt hur jag ska klara det här?!

Kommentarer
Postat av: Linda

du fixar det gumman, se till och få sömn bara <3

2010-12-12 @ 11:36:10
Postat av: bloggstaden.se

Trevlig blogg du har:) besök gärna: http://www.bloggstaden.se

2010-12-12 @ 16:55:53
URL: http://bloggstaden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0