!"#¤%&/()=?

Vad fan är det för fel på människor?! Sitter på perrongen med Chippi då en jävla idiot sätter sig bakom och börjar smeka mitt hår?! När jag sen går därifrån med knutna nävar skriker idioten "Stick då jävla luder" efter mig, och när jag hoppar på mitt tåg så följer hans polare efter Chippi.
Och nu sitter jag här och ångrar att jag inte hade ett slagträ med mig för jag har nu huvudvärk för att mitt huvud har vackra bilder på ett detaljerat blodbad som jag hade velat ställa till med där nere.

Om ni ursäktar eller ej så tänker jag gå och lägga mig ner nu för att försöka få bort min huvudvärk och mitt adrenalin.

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hoppas du får en superbra dag! :)

Kramar

2009-08-13 @ 13:36:50
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: simone

Men suck, jag hade krossat hans käraste. Det är roligast ^^

2009-08-13 @ 13:37:05
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0