...

Har gått och blivit deppig igen. Känner mig utanför där jag sitter just nu, som att jag tränger på. Även fast jag är här för att göra en annan person en tjänst. Hade egentligen velat ha honom här bara och kramas, få krypa in i hans famn och stanna där. Satt ute på bänken som en liten rädd valp och frös i linne för att jag inte orkade gå upp. Orkade inte sitta bland människor och vara social. Köpte mat som jag inte känner smaken av ordentligt, ler åt Rocky som vill äta upp dom kokta morötterna med sylt och gräddsås på. Vill gå och lägga mig men kan inte för att det är film och musik överallt.

Kommentarer
Postat av: E.

Tack för länken här till höger!

Kram!

2009-09-19 @ 14:00:16
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0