GIVEMEYOURBESTSHOT!



Jag har inte spenderat mycket tid vid datorn. Jag vet att jag är usel på att uppdatera bloggen just nu.
Istället sitter jag och lever mig in i Criminal Minds som en profilerare och till och med innan jag började följa den serien har jag fått klagomål över att jag är "för djup" och "läser av människor" för lätt. Ibland såpass mycket att människor blir besvärade. Hm?

Födelsedag på onsdag. Har inte riktigt varit beredd på den. Den kom rätt så fort.

Och förresten.. Vet jag verkligen vart du finns? Gör klart för mig om jag verkligen kommer hitta dig där eller om jag hänger kvar vid något som var säkert för några år sen? Ibland känns det som om du skäms för mig. Jag har velat ringa dig. Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0