Samhällskunskap är ingenting för mig.

Dom här texterna och uppgifterna i alla fall. Det är seriöst gegga i huvudet på mig och jag fattar faktiskt noll i vissa av uppgifterna. Eh heh. Kul.
Idag är det alltså meningen att jag ska läsa runt 30 sidor av samhällskunskap och dessutom svenska. Svenskan har jag lättare för, där blir inte allting bara gegga. Men 30 sidor där dom rabblar upp fakta som jag sedan ska kunna slutar faktiskt bara med gegga i huvudet.

Samtidigt som jag ska göra det här ska jag också köpa busskort, och det ska jag hinna göra innan jag ska iväg och träffa Cissi, och Sandra en stund också om det passar sig.

Och förresten hörni, min statistik sköt i höjden häromdagen och ändå så är det inga kommentarer! Kom igen folks! Jag gillar era kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fin design :)

2009-08-31 @ 17:59:09
URL: http://pernillareje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0