STRESSKROPP.



Min kropp har verkligen reagerat dom senaste veckorna. Sover dåligt varje natt, drömmar mardrömmar och min kropp håller på som om det är nåt jag måste försvara mig mot hela tiden. Idag är det inte mycket bättre, för imorgon börjar skolan. Och även om det inte är vanlig skola för mig eftersom jag läser på heldistans hemifrån, så är ändå skola något som tar jävligt hårt på min kropp.
Om jag piggnar till däremot så blir det bio ikväll, och då blir det nog mina nya klackar. Men jag får vänta och se i några timmar. Nu däremot ska jag lägga mig ner och vila.

Kommentarer
Postat av: linda

fiiin blogg! (: /lillisenlindan.blogg.se

2009-08-16 @ 19:11:20
URL: http://lillisenlindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0