Täby.





Den här helgen har verkligen varit kaos. Till och med ikväll fortsatte det med skrik och tårar. Men ändå slutade det bra. Förutom när busschauffören klämde mig i dörrarna, och verkade till och med njuta av det. För sånt blir man ju glad av, verkligen. Men blev uppiggad när jag tog en sväng förbi cykelringen och hälsade på tony och ollie som haft nattöppet.
Nu är jag i alla fall utmattad. Vilket jag har varit hela helgen på grund av allt kaos. Så nu blir det att glo vänner med chips och cola tills jag somnar. Men först ska jag tvätta bort sminket och mascaran som tydligen sitter på min haka, som Ollie så fint antydde. Han är ju söt han.

Kommentarer
Postat av: linda

har du färgat ögonbrynen sötnos?

2009-08-31 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0