WE CAN BREAK OUT OF HERE JUMP ON OVER THERE WHERE THE AIR IS CLEARER.



Nytränad och nyduschad. Sitter med fläkten och ska lägga mig och spela lite tvspel efter träningspasset. Yes folks, nu jäklar ska jag komma igång. Pappret är redan halvt ifyllt.
Dagen har gått åt till att vakna upp i mamma&companys lägenhet och sen ta mig hem, gå till banken, handla och sen tillbaka för att plugga mig igenom samhällskunskap som jag inte förstår.
Och sen träningen. Nu blir det tvspel för min del och sedan plugg igen. Får se om kanske myse kommer sen om man har tur, annars blir det imorn.

Kommentarer
Postat av: anna

så skönt att komma igång med allt. jag måste också komma igång med träningen nu när skolan och rutinerna börjar om en vecka.



svar: aha då förstår jag. usch det låter ju jättehemskt. bra att du verkligen fick hjälp med det iaf av psykologer osv, ibland kan det vara svårt att få det har jag förstått. det är väl så, man har väl inget annat val än att lära sig leva med det och acceptera det, hur tråkigt och jobbigtd et än kan vara. och du, man får ha sina svackr och bara krypa ner under täcket.

2009-08-24 @ 18:06:44
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

jag känner igen mig mkt i det du säger fast i mildare grad. har aldrig varit så djupt när (som tur är) men ibland faller man och jag börjar tröttna på det. men det finns ju inget att göra åt det.

2009-08-24 @ 18:22:24
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0