Come and knock on my door, ill be waiting for you.






Är nere. Och jag vet inte varför. Det kom smygande på jobbet så resterande timmar kändes det som att jag skulle sätta mig ner på golvet och bryta ihop i gråt hela tiden. Skitjobbigt.
Nu är jag i alla fall hemkommen, fick gå tidigare eftersom det var så lugnt. Så nu sitter jag här, och ska antagligen försöka muntra upp mig med en pizza eller nåt. Bra där.

Mina vänner och ni gulliga läsare, lämna någonting gulligt i kommentarsfältet är ni snälla. Då börjar jag alltid att le.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman, tråkig slut på dagen! Jag hoppas att du hittar någonting gott som stillar humöret lite iaf! Du kan ju alltid tänka på mig som sitter här inlindad i mitt täcke och pillar på datorn medan tindra biter i mina fingrar :P

2009-12-10 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0