En sida av mig ni inte kan ta del av.

Egentligen har jag lust att vara grov i mun. Allmänt grov som jag är i verkligheten men som inte hamnar på papper. Jag får ofta chockade blickar eller kommentarer om att jag kan vara för öppen i mitt språk, prata om saker som man annars inte pratar om. Som onani, som är tabubelagt, i alla fall om kvinnornas sida i ämnet.
Jag vet inte varför sådana diskussioner jag kan ha i verkligheten, inte hamnar på papper. Jag har helt enkelt ingen kontroll över det utan det kommer ur mig, utan att jag kan styra det, sätta på eller stänga av. Men det är lite synd att jag inte kan få det nerskrivet.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hejsan!



Trevlig blogg du har:)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-12-26 @ 22:56:05
URL: http://funnyfarm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0