Lagom mycket.

Nu har jag rökt för många cigaretter för att vara jag, fått i mig lagom många drinkar och dansat huvudet av mig. Jimmy och jag delar en väldigt sprudlande och glad vänskap till varandra, så jag blev övertalad på 2 minuter att resa mig ur sängen och dra mig ut för att träffa trevliga människor. Även om han nu aldrig dök upp.

Det blev i alla fall en bra kväll, med mycket dans och skratt. Ovanligt för att vara jag så glömde jag kameran (?? Hur många miljoner frågetecken kan man inte lägga här) så Jess & Sandra fick stå för bilderna. Dom lägger jag upp så fort jag får dom, förhoppningsvis imorgon.

Nu ska jag få i mig min panpizza och sen sova, för imorn blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0