MICHAEL JACKSON ;

På spansk tv visade dom precis "man in the mirror" från en konsert med Michael Jackson, och jag har aldrig sett något liknande. Man såg runt 20 pers bäras ut på bår för att de tuppade av, och 80% av publiken grät så att dom inte visste vart dom skulle ta vägen och skrek som bara tusan. Och MJ på scenen är ju helt obeskrivligt. Hans känsla in i musiken, hans energi han utstrålar och sättet han rör på sin kropp på ett alldeles perfekt och smidigt sätt.

Jag är så otroligt ledsen för att han har försvunnit. Det kändes mer verkligt att han skulle vara en stor legend som lever för evigt. Och en legend är han nu, för han har skrivit historia med sin musik och sin dans.
Oj vad jag hade velat få se honom på scen live en gång, få se den där dansen med egna ögon, få höra hans röst och leva mig in i känslan. Jag hade nog också tuppat av en stund av den överväldigande känslan det måste vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0