...

There's nothing else I can say.. eh.. eh..

Ibland öppnar jag käften för mycket och visar alldeles för mycket av mig själv, för tidigt. Ibland reagerar folk som om dom har fått världens slag i ansiktet och vaknat till och insett att jag är hotfull och farlig på något sätt, när jag har satt igång och babblat om djupa grejer som jag ofta gör. Vissa människor är inte beredda på sådana frågor, sådana svar och sådana reflektioner som jag kan ge ut rent naturligt. Jag glömmer att alla inte är lika djupa, att jag kan vara en person som är alldeles för speciell för vissa människors bästa. Som vissa har kallat det; Ibland är jag för ärlig.
Och jag hoppas jag inte skrämde personen alltför mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0