Vi bakom bloggen..



Jag är inte bra alls på att skriva presentationer. Jag har så många olika egenskaper i min personlighet att det blir svår, plus att jag inte tycker om att beskriva mig ytligt. Sånt som var jag bor, hur jag ser ut eller vad jag gör. Nej, då blir alla bara likadana. Hur många 18åriga blondiner finns det inte i Stockholm liksom?

Jag är alltid det ena eller det andra. Jag tillhör inte en av grupperna.
Jag blir jättelätt arg och slår till människor och skriker, men jag är också alldeles för snäll av mig så att jag själv kan må dåligt på grund av det.
Jag kan vara jättelugn och seg och ligga i en soffa i flera timmar, men jag får också megaadrenalinattacker då jag rusar runt utan stopp i någon timma tills jag mår illa och är yr när adrenalinet tar slut.
Öh. Ja och så fortsätter vi sådär. Sen får jag nämna alla andra konstigheter med mig någon annan gång innan det här inlägget blir alldeles för långt.

Och Cissi.. CISSI?! Hon har antagligen däckat i sin säng nu så hon får nog också ta och skriva en presentation någon annan dag. Tillsvidare så får dom här biderna beskriva oss så fint.

/ D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0