a big maybe.

På tvn står Aidan nedanför Carries fönster och säger "Okey, lets give it a shot", i nästa sekund är hon påväg ner för att gå en kärleksfull promenad. Jag tittar med ett leende ut genom fönstret men inser att det är flera våningar ner till marken, och inte ens när jag kisar kan jag låtsas som att det står någon där med ett leende. Och även om jag nu kunde det, hur skulle personen i fråga se ut? Det skulle väl bara vara ett stort frågetecken med ett stort, kärleksfullt leende på läpparna. Jag är kärlekskrank. Det blir man av den här serien. Det får en att krypa ihop under täcket med sin bästa vän mitt i natten och käka godis och göra små ljud som "aaw.."

Kommentarer
Postat av: J

Garderobsgodis, graor

2009-05-18 @ 22:45:21
URL: http://cherrycupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0