The way you move.

Gårdagens planer var egentligen att gå ut med J, men istället var vi båda bittra och efter blåsor under fötterna och körsbärsbränna var vi inte på humör längre, så vi satte oss nere vid vattnet. Blev inte bättre av att jag skulle ta en fin bild på stockholm från vattnet men såg att jag hade glömt batteriet till kameran. Det slutade med en typisk J&D-kväll i alla fall på donken i ett par timmar med skitsnack och skratt. Sen gick vi från stureplan till ropsten, under mycket klagande från min sida. ( Jag hade blåsor under fötterna for crying out loud! )

Nu ska jag ta mig frukost och sätta mig i solen på balkongen, eller i fåtöljen i fönstret.

Kommentarer
Postat av: J

HAHA, gnällspik ;) <3

2009-05-30 @ 14:56:04
URL: http://cherrycupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0