P A L L A .

Självklart somnade jag om, drömde en läskig mardröm där jag konstant hade mordlystna terrorister runtom mig med pilstoler mot mitt huvud. Innan det var jag dessutom mitt i hela skjutgrejen så även jag hade fått skjuta huvet av flera terrorister.
Sen vaknar jag upp i mörker och ser att klockan är halv 5 på eftermiddagen. IGEN.

Snacka om att jag drömmer psykologiskt påfrestande drömmar. Det är inte första gången.
Och inte fan vaknar jag av drömmen heller utan nej, jag sover bort hela dagen istället så att jag inte ser dagsljuset vilket INTE är bra för min gamla depression och min panikångest.

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Vad jobbigt att drömma så :(

2009-11-17 @ 21:48:52
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0