Mina fossingar.

Jag är helt otroligt trött. Mina ögonlock dras seriöst ner mot golvet och mina fötter värker.
Jag är ju trots allt inte van vid att jobba 9 timmar om dagen, heltid trots allt.

Åt middag efter jobbet med C och nu väntar jag in henne igen efter hennes avstickare, så blir det mys med film. Sen kommer vi väl slockna båda 2 innan vi ska upp och jobba imorn igen.

Heja oss.
Nu skrattar jag och pekar på dom som någonsin sagt någonting dumt om oss för att vi båda hoppade av skolan. Vi båda hade våra enskilda anledningar och vissa vet den korta historian om mig och andra inte.
Hur som helst:

Pekar på er och hånar!

Ni däremot, som vet, och dessutom stöttar mig i dom här grejerna, ni vet vilka ni är. Puss på er!


Jag är trött ...

Kommentarer
Postat av: elin

sv: precis! tack för din kommentar!:)

2009-10-29 @ 23:19:26
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0