Över mitt förstånd.

Jag förstår inte hur man kan behandla en människa som man älskat/älskar som skit. Att seriöst trycka ner personen utan dåligt samvete och göra det värsta man kan göra mot just henne. Det går över mitt förstånd. Jag har aldrig förstått hur en människa kan släppa allt sunt förnuft och samvete, och utan skuldkänslor behandla någon på ett sådant sätt. Att älska någon betyder att man föralltid ser på den personen speciellt. Att man bryr sig om personen och även om man kanske inte är tillsammans längre sen, så ska man fan fortfarande ha respekt för människan.

Nu ska jag klä på mig fort och sen ska jag iväg och träffa en kär vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa vilket datum jag fyller år. Alla med rätt svar får en länkning ^^



http://lolad.se/

2009-09-19 @ 16:43:07
Postat av: THERÉSE

känner igen det där. Om man bara kan glömma allt bra tillsammans och bli ett asshole så har man inte älskat. Man börjar inte hata någon bara för att man gjort slut ... -.-

2009-09-19 @ 16:45:34
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0