Kärlek och vänskap.

.. och det sticker lite i hjärtat, hugger lite i bröstet. Som om någon försiktigt testar för att se hur mycket man kan sticka in den vassa udden. Det är saknaden jag känner. Den som gör att jag känner mig ensam eftersom jag inte kan vara med någon, så som jag kan vara med dig. Och ibland får jag helt enkelt lägga mig ner och låtsas att du håller min hand, så att saknaden ska lätta lite.
Det är läskigt den känslan, när man delar en relation där man känner varandra utan och innan. När man vet alla bra och dåliga egenskaper hos varandra och ibland kan förutse vad den andra ska känna fast någonting inte har hänt än. Men det är underbart, även om det är läskigt ibland. Det är kärlek & vänskap.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vill du vara med i veckans blogg? Anmäl dig då till detta inlägg http://alicious.blogg.se/2010/april/fortfarande-igang-anmal-er.html#comment! Avslutas på söndag!

2010-04-12 @ 10:37:42
URL: http://alicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0