we can break out of here, jump on over there where the air is clearer.




Sitter och tänker tillbaka på min lilla resa till min "norska syster" som jag kallar henne, Kaia. De här bilderna är tagna hos henne för 3,5 år sedan ungefär - Hösten 06. Och oj, vad roligt vi hade. Åt en massa pölse i lompe og sjokoladepudding med vaniljesaus (för den som inte vet det så är jag född i norge. Såg dessutom att jag har ett par läsare från Norge som har tittat in på min blogg, så alla ni norska, upp med en hand!)

Tillbaka till Kaia, så har jag inte träffat henne på två år nu, men fick höra nu att hon antagligen kommer hit i sommar och hälsar på. Dessutom vill jag åka och hälsa på henne, när jag har tid och pengar. (Kanske dags att köra den där om-jag-hade-pengar-listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0