Fina.



Så här såg min fredagskväll ut. Hoppa runt i ring med fina människor, skratta och sjunga mig hes. Det är ett glädjerus på hög nivå. Har även fler bilder som ska upp men jag ska försöka samla in alla.


Ps. Jag kan inte släppa det faktum att fast jag var helt nykter i fredags (och flera andra gånger jag är nykter också) så tror folk att jag druckit alkohol. Det är någonting med mina rus som gör att jag verkar onykter?! Jag har aldrig riktigt kommit underfund med det där.. Är det mina små/stora adrenalinkickar som får mig att verka full?

Kommentarer
Postat av: Adde

Oftast är det så att de som har druckigt tror att alla andra också ha druckigt. Eftersom deras uppfattning är så jävla kass, så blir alla automatiskt fulla... typ

2010-08-16 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0