Monaco Dag 3.1 - Min födelsedagsmiddag och överraskning!










På min födelsedag så gick vi till en av de mysigaste restauranger jag vet i Monaco, Pulcinella. Efter att vi ätit klart började helt plötsligt en födelsedagslåt spelas jättehögt och in kom dom med tiramisu och ett fint ljus. Jag blev så förvånad att jag bara satt och skratta och Cis blev så rörd att hon började gråta. När vi väl tagit oss igenom den efterrätten kom dom in med ännu fler bakelser och limonchella. Det var en så underbar överraskning som jag inte kommer glömma. Jag var hög på kärlek och glädje!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

grattis sötnos.

har du med dig laptop ner eller hur gör du? trodde inte du skulle uppdatera alls. <3

2010-08-14 @ 20:26:36
URL: http://sabrina.blogg.se/
Postat av: Victor J.

Grattis i efterskott!

Ser inte helt fel ut, Monaco... :)

2010-08-16 @ 00:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0