Snart bär det iväg.





Om allt går som planerat så kommer jag och cis vara klara och färdiga, uppackade och mätta i monaco om mindre än 2 dygn. Hur bra är inte det på en skala? På torsdag fyller jag 20 och det ska vi fira där nere med mysig middag och bara ha det allmänt bra. Ska bli underbart att komma till monaco igen, obeskrivligt. Jag och cis i monaco, hur bra är inte det?

Jag kommer att försöka uppdatera medan jag är borta, om jag får tillgång till internet så kommer uppdateringen vara ungefär detsamma. Det återstår att se, men titta in som vanligt för förhoppningsvis kommer jag kunna koppla upp mig. Och då blir det massa härliga strandbilder och sånt fint. Wow, vad jag längtar!
Men tills dess, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0