Hälsningar från Kuala Lumpur.



Landat välbehållen i KL och tittar in snabbt för att säga hej! Såg att Jess inte har hunnit komma igång på bloggen, men jag hoppas att det dyker upp inspirerande och lärorika fotoinlägg snart! Som sagt, så har jag förinställt lite inlägg som kommer dyka upp varannan dag. Ett tips, om ni använder bloglovin är att trycka på plusset nedanför inlägget för att se när det dyker upp. Vet inte hur det kommer se ut med övrig uppdatering för mig medan jag är här, då jag inte vet hur det blir med internet. Men när jag kommer hem igen kommer det rulla på som vanligt!

Nu ska jag ut på stan och käka lunch! Xo.

Kommentarer
Postat av: sabbelabbe

alltså, va sjutton gör du med ditt hår för att de ska se så vackert ut, inpackning? :D

2010-12-29 @ 23:39:08
URL: http://sabrina.blogg.se/
Postat av: E.

Så vacker!

2010-12-31 @ 12:03:34
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0