Idag...

... har jag vaknat alldeles för sent, inte hunnit duscha utan springa iväg ut i det kalla vädret för att fika med pappa&angelica. Sprungit förbi mamma innan för att lämna migränpreparat till henne. Blivit påhoppad av Bingo Rimér på NK som försökte sälja sin nya bok till mig och Angelica. Pratat foto foto foto och resan till Malaysia (inte så långt kvar nu?!). Och nu är jag hemma igen, och ska få i mig mat och se om jag piggnar till. Har svalt lagom många slembollar som trillat ner i halsen idag. Riktigt mysigt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej, jag vill inte verka jobbig.. Men jag undrar om du vill göra mig en stor tjänst ? :)

Du behöver bara gå in pä länken nedanför och rösta på bild nr 10 !

http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2010/december/utkast-dec-5-2010.html



Hatar själv kedjebrev, och massa jobbiga kommentarer. men jag har verkligen blivit så sjukt glad. KRAM !

2010-12-11 @ 20:27:42
URL: http://sandraoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0