Lägenheten.

Lägenheten kommer bli så grymt fin när jag fått ordning på det jag började göra om. En motionscykel ska bort, den gamla byrån ska upp på vinden tillsammans med massa andra saker som ligger överallt. Jag är väldigt duktig på att ha smågrejer runt omkring. Kläder ska rensas ur och in i garderoben och den nya byrån ska bli helt färdigbyggd. Vita gardiner ska införskaffas och två stora resväskor ska upp på vinden. Det kommer bli så fantastiskt!
Men innan jag kan göra allt det här så måste jag rensa ut på vinden först för där är det proppfullt. Ett uppdrag som jag dragit ut på väldigt länge nu. Varje gång jag satt igång så har jag blivit helt yr av ansträngning. Congratulations!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0