Vad kommer hända på bloggen?


Medan jag är bortrest så kommer den här tjejen att utföra fotoprojekt här på bloggen. Jag ska skriva ihop ett schema och uppgifter som hon ska utföra för att lära sig hantera kameran, vad de olika sakerna gör och tips under fotograferandet. Allt detta ska hon göra på bloggen och visa exempel och resultat på bilder. Hon kommer alltså ha lite fullt upp, höhö.

Jag kommer också att försöka
uppdatera på bloggen då och då beroende på hur det blir med internet i Malaysia. Men Jess kommer att försöka hålla igång så gott hon kan, och det kommer bli intressant att se hur det går för henne med fotoprojekten och uppgifterna. Hon är väldigt kreativ av sig så när hon lägger manken till så kommer det bli riktigt grymma bilder! Hon kommer förhoppningsvis sätta igång samma dag som jag åker, nu på måndag den 27.

Kommentarer
Postat av: Simon Glimholt

Väldigt vacker bild! =)

2010-12-24 @ 23:14:21
URL: http://simonpixel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0