Det är lycka för mig

Att höra orden från sångerna, speciellt den jag delade med dig. Den jag alltid kommer att förknippa med dig och det du sa. Att höra dom tillsammans med din röst fyller mig av kärlek. Fyller mig med lycka av att jag har sådan tur att jag har dig. Att vi hittat varandra. Jag kan inte formulera hur många fjärilar och lättade vindar som blåser inom mig så fort jag hör din röst. Hur alla stenar från mina axlar försvinner när jag hör ditt skratt som jag tycker om så mycket. Att höra dig sjunga fyller mig med glädje som inte går att beskriva.
Jag är glad att du är min vän. Min kropp vill lägga sig ner och skratta och gråta på en och samma gång just för att jag inte kan förstå, hur det kunde hända sig. Att något så bra kunde skapas igen och bli starkare än någonsin. Att somna till din röst gör mig lugn. Att sova bort mina dagar för att få höra dig på nätterna fyller mig med ett ljus som solen aldrig skulle kunna tävla mot. Jag älskar dig min vän.


30h 22min 17sek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0