Gosh!

Igår sköt min statistik i höjden, med över dubbelt så många besökare som vanligt. Wow, säger jag som fick en smärre chock när statistiken höjdes med 50 nya besökare på 1,5 timma! Massa pussar på kinden till er! Dessutom massa fina kommentarer som jag ska svara på idag!

Nu ska jag försöka kicka igång dagen med ett leende, även om lite drama dök upp igår. Men det får bara rinna av mig för jag ska lära mig att inte påverkas av onödig skit som inte ens spelar någon roll. Mitt liv hör till mig och vad jag gör är mina ensaker.

Ps. Det här har absolut ingenting att göra med bloggen eller någon bloggkommentar, utan någon som inte har någon rätt att fråga min bästa vän om mina ensaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0