Jag saknar sjön.


Kommentarer
Postat av: natta

mys med sjön :P

2010-02-10 @ 12:21:51
URL: http://natalies.se
Postat av: Mammut

ja, men det är ju något som man själv bara ser, något som har legat och grott länge i hjärnan...! kollar jag på dig, så ser jag en jättevacker och fin tjej, och hade aldrig kunnat tro att du mådde dåligt över hur du ser ut!!! om man istället försöker konsentrera sig på det som man tycker ser okehj ut, så blir det kanske lättare och lättare att acceptera sig själv som man är tillslut! framhäv dina, som du tycker är dina "finare" delar lite extra kanske?! :) ingen är ju heller perfekt, så är det ju..kanske i vissa andras ögon, men inte hos sig själva- även den som ser hur fin ut som helst, har eller har säkert haft någonsomhelst komplex!Trist med detta ideal som kommit dem senaste åren också tycker jag...fel att visa upp "normalakroppar" som dem flesta har, istället för "anorexia-fall"...men men, så skall det tydligen vara här i världen...

2010-02-10 @ 14:52:05
URL: http://mammut.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0