Melodifestivalen, deltävling 2.

Då var deltävling nummer två avklarad och jag tänkte köra en recension av showen. Mina två favoriter Eric Saade och Andreas Johnsson gick till final, då Eric helt klart var kvällens charmigaste och Andreas tar hem kvällens sexigaste (mina favoriter var de för låtarna!). Dans i regn på scen i Erics show är dessutom ett stort plus! Jag måste dessutom nämna Paulines färgsprakande klädsel och stil, och hennes otroligt charmiga röst! Rosettfrillan var ju pricken över i:et.
Det som måste tilläggas om showen är dessutom Glada Hudik Teatern som framförde en väldigt vacker version av Kents sverige. Gruppen som består av blandannat utvecklingsstörda var otroligt fina tillsammans uppe på scen och värmde i alla fall mitt hjärta.


Kvällens charmtroll - Eric Saade

Kvällens sexigaste - Andreas Johnsson

Kvällens bäst klädda - Pauline

Kvällens mest avancerade dansnummer - Hanna Lindblad

Kvällens tra la la sång - Highlights & MiSt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0