Besöksrekord!



Besöksrekord på den här bloggen igår! Det ska jag tänka på när jag ska ta mig igenom den här dagen på jobbet. Förhoppningsvis kan jag hålla leendet vid liv med tanke på det!

Var på Jess födelsedagsdrink igår men inga bra bilder finns på min kamera förutom den här på mig och Munk som jag slänger in. Henne var typ ett år sen jag träffade, så det var riktigt kul! Den bästa jag har på Jess är väl när hon ska visa hur stor mage hon kan få när hon trycker ut den och Jess! Jag gissar att du inte uppskattar om jag lägger upp den här på bloggen. Tack för igår fina du!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

trevligt trevligt. vad är de du arbetar med?

2010-01-23 @ 10:12:40
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: jess

Hahaha tack för igår baby! Och nä, jag skulle uppskatta att du behåller den bilden i en mapp på din datorn bara :)



Bilderna ovanför är lite kleopatra-liknande tycker jag, med hårt markerade ögon och strikt lugg, snygg!



Love u!

2010-01-23 @ 13:53:24
URL: http://jewi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0