Dåligt humör och nedstämd.

Är irriterad. Med mensvärk som drar med sig huvudvärk på det.
Det är alldeles för många i mitt liv nu som ljuger mig rätt upp i ansiktet. Och jag är förbannad och jävligt trött på sånt. Och det drar alldeles för mycket energi att överhuvudtaget ha att göra med sådana människor.
Jag är trött på att bli förd bakom ljuset med människor som vaggar in en i en sidensjal för att sedan släppa en med huvudet före rakt ner i marken. Jag är trött, irriterad och känner mig ensam. Blir ledsen över att jag inte kan lita på någon. Ledsen över att allt som sägs och görs är rent totalt bullshit.

Kommentarer
Postat av: Matilda

vill du få publicering på min blogg.... gå bara in och läs inlägget "vill du synas på min blogg".



kram!

2010-01-27 @ 19:16:42
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Hej!

Jag undrar vad du tycker att jag ska skriva om? :D

Mode, foto, vardag, sidor, skvaller, tips?

Skulle bli riktigt glad om du svarar! :D

2010-01-28 @ 17:57:44
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0