KÄRLEK.

Igår blev det många tårar som svullnade upp i ögonen, på väldigt många olika människor. Man som kvinna, stor som liten. Det var Kärlek i luften och det går inte beskriva känslan av att få vara där på plats och dela den med familj och nära. Jag tror varenda person som var med, förutom mina småkusiner, fick tårar i ögonen och flera började gråta X antal gånger på själva vigseln och alla de otroligt fina tal som människor höll. Jag har aldrig hört så vackra tal som igår. Jag tackar för denna underbara kväll och jag vet att Mamma och Kjelle kommer leva i en väldigt stark kärlek till varandra, jag har aldrig sett någon kärlek mellan älskande, så stark som deras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0