Smakprov på mig.

Det är synd att jag inte visar en del av mig själv här på bloggen, som mina absolut fina berättelser om mig själv då jag förundras över min egen klumpighet. Här på bloggen blir det inga berättelser utan mest bilder och tråkigt prat. Har svårt att skriva ner en "berättelse" eller något som hänt, om jag inte skriver till någon speciell.

Smakprov?
"Jag e verkligen helt lost i huvudet när jag vaknar upp från en migränattack. Först höll jag på att bli blind av ljuset när jag skulle gå och handla. Sen när jag väl kommer till affären och till kassan så glömmer jag tvättmedel, så får springa och hämta det, sen glömmer jag påsar, sen höll jag på att kasta iväg mitt kort men fångade det med armen så det såg ut som om jag föröskte mig på någon extrem snabb dansrörelse. Sen när jag kommer ut får jag snö i skon. Hon i kassan ba "oj... det är inte riktigt din dag idag va?"
Jag stog bara butter."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0