Vill du ha presentkort hemskickat till dig?

Det är nog många fler än jag som gärna vill ha presentkort hemskickade till mig lite då och då, och många bloggare har nog hört talas om gratisbio. Däremot tror jag inte det är en sån stor del av alla de här som faktiskt har testat det.

Gratisbio har förbättrats och genom att klicka runt på gratissidor, delta i tävlingar eller få erbjudanden kan du samla poäng som sedan byts ut mot presentkort på allt mellan gina tricot, hm, din sko eller livsupplevelser + femtioelvahundra andra affärer. Eller så kan du göra som jag och blogga om det!

För att komma igång klickar du bara här, och det är hur enkelt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0