Nattöppet.

Satt på cykelringen igår. Nattöppet. Satt och halvsov i stolen. Lyssnade på Tonys & Jimmos gnabb om oväsentliga ting. Lyssnade på Fredrik förklara hur han gillar att ta en whiskey när han kommer hem från jobbet, och äta nybakat bröd. Lyssnade på alla tre förbanna sig över idioter. Lyssnade på Albin som hade fått cykla genom hela stan två gånger. Vaknade till, för att återigen halvsomna när jag fick en ordentlig massage i nacken. Kom hem för att lägga mig och läsa tills jag vaggades in i en dimma, som höll sig kvar utan att jag somnade på ett bra tag. Det är i den dimman då mitt kreativa flöde kan släppas lös. Då jag inte har orken att ta upp en penna eller kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0