Ute på den öppna vägen.





Hemma från stora åkrar och barndomsvänner, med kattblod och leriga tassavtryck på byxorna. Men jag var glad för det, tills jag var tillbaka i stan och mitt busskort började krångla sig och jag dessutom hade femtioelva kilo på axlarna. MEN, Cis är här och vi åt kinamat och hade det otroligt mysigt. Sen hoppade hon på bussen med mig när jag fick nyheter som gjorde mig upprörd, och lät mig gråta i sina armar tills hon själv började gråta. Nu ligger hon i min säng och ska vara med mig hela natten och morgondagen, då vi ska jobba tillsammans. Hon är en så stark del av mig. Det ska hela världen veta. Nu ska jag krypa ner bredvid henne och försöka få en lugn natts sömn.
That id always be your friend, took an oath and imma stick it out til the end.

Kommentarer
Postat av: pandzor

daddooo hoppas du haft kul:)

2010-06-15 @ 08:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0