Svaren på frågestunden!

Hm, vad är din "optimala framtidsdröm" (om man är realistisk) ? Fotograf! Jag vill jobba med kunder i olika åldrar som vill spara minnen och känslor på bild. Då vill jag fotografera ute i naturen eller på "naturliga platser". Skulle inte vilja jobba som fotograf där jag bara ska åka runt och fotografera lägenheter eller bara vara fast i en studio. Vill utvecklas, leka med ljuset och ha det roligt med kunderna i det fria.


Vad gillar du å eta til frukost?
Jag är väldigt dålig på att äta frukost, tyvärr. Det är någonting som jag försöker att ändra på. Så om det inte blir "sen frukost" så att det är lunch, så blir det helst youghurt med samoasmak (ananas & tropiska frukter) och så kanske lite müsli till om jag ska vara duktig.


Favorittgodis?
Choklad! Jag köper aldrig plockgodis, bara choklad och chips, haha!


Höjd och vekt (du måste inte)?
Jag är 1,66 lång och min vikt pendlar enormt nu när jag varit/är sjuk. Så någonstans mellan 62-68kg.


Största önska?
Jag har alltid samma önska. Jag ber till Gud då och då om det, och det har ingenting att göra med jobb eller saker, utan det viktigaste i livet. Mer än så kan jag inte avslöja.


Bästa modeköp?
Oj! Öh, det har jag faktiskt absolut ingen aning om. Jag är den som köper mer och billigt istället för en sak för mer pengar. Så jag har väldigt enkla kläder egentligen, det som gör det speciellt isf när jag orkar klä på mig är att jag brukar få kommentarer för mina accessoarer. Jag tycker om att springa omkring med massa olika ringar på fingrarna och enormt många armband på det som rasslar.


Vad tycker du om din bästaste vän jessi.. öh ja din bästaste vän helt enkelt? hehehe.
Haha, Jess är en vän till mig som är lite knas, och vi har haft våra upp och nergångar. Men vi har det väldigt roligt tillsammans, och det är jättemysigt när vi får en dag för oss själva och bara går runt på stan eller chillar med en film, vilket vi gör alldeles för sällan. Hon älskar när jag blir speedad och dansar så utan stopp, exakt överallt i min egna lilla bubbla. Hon får skrattattack ibland där hon låter som victoria silvestedt. Och hon är väldigt likadan som mig i klädsmak, ena dagen orkar hon inte klä på sig och slänger på sig mjukisar eller något enkelt och går utan smink. Andra dagen så drar hon på sig och mixar och matchar med accessoarer och smink. Här har ni hennes blogg.


Kommentarer
Postat av: jess

Hahah du är så söt min vän! Vi måste ses nästa vecka, så se till att bli bra nu! <3

2010-03-20 @ 19:26:47
URL: http://jewi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback