Jag ska...

Jag ska fixa till en ny header till bloggen och även rusta lite med designen.

Jag ska ta mig ut i dagsljus och försöka hitta motiv att ta kort på nu under vinterhalvåret.

Jag ska boka in tider med vänner/bekanta/dom-som-vill som modeller.

Jag ska utveckla fotoidéer jag har i huvudet och klura på ännu mer.

Jag ska fixa med grejer så att jag kan börja annonsera angående firman.

Jag ska uppdatera min hemsida och starta igång min flickr igen.

Men först av allt, så ska jag sova. Varför är det alltid på natten man får alla kreativa idéer?

Kommentarer
Postat av: Sandra Helen - Livet som sanger!

(svar) Bilulykke..

2010-11-20 @ 10:01:21
URL: http://sandrahelen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0