Watch that blue sky.




En dag ute på sjön 09.


Idag blev det läkarbesök igen men dom hittar fortfarande inget bakteriellt. Jag gjorde EKG för att kolla hjärtat dessutom för första gången, när man ligger med massa elektrodgrejer på kroppen. Det är förbannat tröttsamt att ha så lite energi hela tiden. Dessutom har jag fått ta migränmedel nu 3 dagar på raken för att migränen blir värre när min kropp mår så här. Jag vill ut och träffa vänner, men har knappt någon ork. Tror den enda gången jag faktiskt kommit ut och gjort något roligt med vänner den senaste månaden var när Jess hade sin middag. Jag vill bli frisk och få min energi tillbaka! Nu har jag i alla fall fått magtabletter som jag ska testa, och får börja på b12 och d-vitaminer igen.

Ikväll släpade jag mig i alla fall upp till Harry Potter på bio med mamma, styvpappa och jocke. Jag ska skriva en liten recension på den senare, men bra var den! Är inne på min andra runda av sista boken så blir småirriterad av detaljer som inte kommer med på vita duken.

Kommentarer
Postat av: jess

Bli bättre vännen, vi ses snart <3

2010-11-26 @ 07:09:54
URL: http://jewi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0