960.

960 bilder senare blev jag klar med fotograferingen. Har haft en väldigt härlig dag med Alexandra och Mikael. Fick hoppa in i en varm dusch när jag kom hem för att jag blev så frusen. Nu blir det mys mys och vila, film och att gå igenom bilderna som togs idag. Vad gör ni en lördag som denna?

Btw, jag blir väldigt kluven när 6-7åringar springer runt med mobiltelefoner.Ja, till att kunna ha kontakt med sina barn, det skulle jag också vilja ha efter hur det ser ut i dagens samhälle med så mycket bortrövningar och kidnappningar. Nej, till att det blir tvunget att ta in så mycket teknologi i så unga år.

 


Kommentarer
Postat av: elin

fin bild:)

2010-10-16 @ 23:51:09
URL: http://coolasacucumber.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahah 960 st, helt otroligt! Men fan så kul det var! Tack för en riktigt rolig dag =)

2010-10-18 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0